
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Dostawa
CZAS REALIZACJI
Na czas realizacji zamówienia składa się:
Dostępność produktu
Informacja o dostępności towaru zawarta jest na karcie towaru. Wspólne zamówienie towarów o różnej dostępności jest realizowane po skompletowaniu całości.
Czas zaksięgowania wpłaty
W przypadku wyboru tradycyjnego przelewu Tappi rozpocznie realizację zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym (potrwa to ok. 1-2 dni roboczych).
Czas kompletowania zamówienia
Kompletowanie zamówienia i przygotowanie do wysyłki zajmuje nam zazwyczaj 1-2 dni roboczych.
Czas dostawy przez przewoźnika
Tappi realizuje dostawy za pomocą firmy kurierskiej Inpost oraz paczkomatów Inpost. Przesyłki doręczane przez tego przewoźnika trafiają do Klienta lub paczkomatu zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z magazynu. Gwarantowany termin podjęcia pierwszej próby doręczenia przesyłki przez Inpost wynosi 3 dni.
Tappi nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy przewozowe z usługi transportowej.
W szczególnych sytuacjach od nas niezależnych czas realizacji zamówienia może się jednak wydłużyć.
KOSZTY PRZESYŁKI
Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę i są doliczane do wartości zamówienia.
WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ POWYŻEJ 400 ZŁ- GRATIS
Wysyłka zamówień poniżej 400 zł:
- Kurier płatność z góry: 12 zł; pobranie: 14 zł
- Paczkomat Inpost płatność z góry: 9 zł
Z uwagi na budowę paczkomatu, tym sposobem mogą być wysyłane tylko przesyłki wadze do 25 kg i o wymiarach nieprzekraczających: 41x38x64 cm.
W przypadku wysyłki poza granice Polski koszty transportu wyceniane są indywidualnie według wielkości, wagi przesyłki oraz kraju docelowego. Prosimy wtedy o kontakt. Nie ma natomiast możliwości wysyłki za granicę za pobraniem.